//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
sekolah menengah kebangsaan meru klang........
Ahad, 5 Februari 2012 | 1 Magic (s)
mase tuh( ni citer mase aq dajah 4) tgh perhimpunan,aq pon mengelamunlah sbb boring.......tetibe ade sorang cikgu nih (aq x ingat name die ape) die bagitahu pasal sekolah model khas (kira macam asramlah) untuk pengambilan tahun 5 untuk tahun hadapan.....cikgu tu kate,skolah tuh name die sekolah menengah kebangsaan meru klang........aq pon berkatalah dalam hati aq 'ni peluang bagos utk aq nih.....lgi pon,acik mai (penjaga yg aq sgt kasihi) dah meninggal..x de sape nk jaga aq lepas nih' .........lepas je rehat,aq pon pegi kat pejabat utk ambik borang.....balik je skolah,aq pon bagilah tau mak ngan ayah aq..........pastu diorang pon kate "takpayahla ina.......asrama ni utk org yg pandai berdikari........ina (aq) basuh baju pon x pandai.......x payahla pegi.......tunggu bile tingkatan satu nnti baru pegi...."   aq pon berputus asa utk pegi......pastu aq pon terfikir 'betol gak ape yg mak ayah aq ckp......aq nak buat keputusan muktamad.aq x nk pegi!'.......jadi aq pon x pegi......

Label:

Blogger Aina Athirah Ramlee berkata...

aku pasti,ake akan masuk asrama bile aku tingkatan 1 nnti.....

 

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post