//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Serammmmmm
Selasa, 18 September 2012 | 0 Magic (s)
Lagi 2 minggu je nak UPKK (Ujian Penilaian Kelas Kafa).....tapi satu hapak pun aku tak ulangkaji...padahal tu peperiksaan besar....tulah namanya budak pandai :P haha.....serious aku cakap,aku memang malas nak ulangkaji pelajaran.....mesti syaitan dah bertepuk-bertampar antara satu sama lain tengok perangai aku camni....huhuuuh

Lagipun tu syarat kelayakan nak masuk mana-mana sekolah menengah agama atau lain-lain....aku tak nak masuk sekolah menengah agama...aku nak masuk MRSM...sebab tulah aku memang malas sekarang ni....haha..tapi kalau aku tak dapat straight A,malu le aku nanti.....tapi...ADA AKU KESAH YOP????tak dekan????haha....

dahla ... nak layan lagu ni jap...hehehe :)










Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post