//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kasihan Intan.........
Rabu, 25 April 2012 | 0 Magic (s)
ni kejadian dekat sekolah agama aku............masa tu kami nak pergi ke surau untuk menunaikan solat Asar...........jadi dekat situ ada tempat yang dikhaskan untuk perempuan.........untuk masuk ke tempat tu,kena bukak sliding door...........masa nak masuk tu,boleh je bukak..........tapi ila nak keluar balik sliding door tu macam tak boleh bukak........Intan (kawan baik aku) , dia duduk depan pintu sliding door tu.............pastu murid-murid perempuan nak masuklah dalam bilik untuk perempuan tu (dari luar)...............tapi tak boleh...............diorang pon bukaklah sama-sama............

NAK TAHU APA YANG TERJADI ?

sliding door tu pon jatuh dan menghimpap tangan Intan (tak ingatlah tangan mana) yang kecik molek tu..............Intan pon menangislah dgn teresak-esak..............Uztaz Meor pon suruhlah Azlin dengan Nuwairah (dua-dua kawan baik aku) awak Intan pergi ke bilik guru............lepas je solat Asar,aku dan kawan-kawan aku yang lain pon pergi ke bilik guru untuk melawat Intan............aku tgk tangan Intan bengkak teruk...........ngeri aku tgk............kesian betul kat dia......... :'(

p/s : aku harap Intan cepat sembuh :) amin

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post