//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kisah Sang Haiwan
Sabtu, 23 Jun 2012 | 0 Magic (s)
 Assalamualaikum Pembuka Bicara :)


Pada suatu hari,kedengaran seekor burung yg menjerit dengan kuat....







<--------Burung : Kwn2 sume.......!!!!Meh dtg sini!!!!!!!Tolong aku!!!!!!!!arghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Dengan suaranya yg kuat lagi memekak....Kawan2 lain terus terkejut mendengarnya........







Arnab : Hah?????/Ape yg
terjadi dengan si burung??????Baik aku pergi tolong die......




Si katak yg tengah syok makan,pun mendengus marah......






Katak : Ish..........potong stim lah si burung ni.........baru nak melantak......dah kena kacau..........apelah malang sgt hidop aku ni.........




Dengan tergesa-gesa,arnab dan katak pon pegilah dekat si burung.........

Arnab & katak : ape yg kau nak,burung???????

Burung : tadi,aku nampak si kucing mintak tolong........jadi,aku panggilah korang dtg sini.........

Arnab : ohhhhhh............ooooooook

Katak : Ish.....ingatkan ape........mana si kucing??????????????????????????????????

Burung : ikut aku

Setibanya di sana,mereka semua terkejut..........






Kucing : korang,tolong aku!!!!!!!!!!!!Aku dijadikan manga fesyen oleh tuan aku......huk huk huk :'(







Katak,burung & arnab : ape????????????

Mereka terus tergamam dan tak dp berbuat apa2 kerana.......entahlah :P

Moral :




















Baby Burung unta : inchik2 dan phuan serta para pembaca sekalian,kita jgnlah mendera haiwan seperti menjadikan mereka sebagai mangsa fesyen............dosa tau........hehe                                                                    

Label: , ,

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post