//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Huh............penat!
Khamis, 14 Jun 2012 | 0 Magic (s)
penat tol!!!!!!!!!!!masa pagi tadi aku gi SK Bangi sbb ada penilaian calon utk tokoh nilam zon bangi..............masa kat situ,aku tgk ramai pelajar sekolah rendah........sekolah menengah ada 6 org je........tapi,masa mata aku melilau-lilau tgk peserta2 kat situ,aku tgk beberapa pelajar ni ada banyak gila buku nilam.....aku terpegun....... (poyo seyh!) hehehe.......penilaian tu ade5 bahagian iaitu a,b,c,d, dan e....... yg aku ingat salah satunya ialah ujian bertulis,syarahan awam,karya agung dan lain2...........hehe..aku tgk peserta2 kat situ hebat2 belaka (takut gile.........cuak aku...........maklumlah,takut kalah kott!) makanan die pon sedap2...........nyam2 :D

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post