//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kerana bersih 3.0 yg entahpape tuuuuuuuuuuuuu
Sabtu, 28 April 2012 | 0 Magic (s)
Kerana bersih 3.0 yang errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........................tak tau nak cakap ape pasal mende tu...............................nak je memaki hamun penganur perhimpunan haram tu................................sebab mende tu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tgh lapar sekarang ni tau tak???????????????????perot aku dah berbunyik-bunyi dah ni............................'dia' rileks je tgk apa yg tgh berlaku pasal perhimpunan haram tu tanpa memikrkan tentang aku yg tgh meronta2 kelaparan nih......................................arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................tak bertanggungjawabnya 'dia'...................................oleh sebab itu,aku terpaksa berperang dlm menghadapi kelaparan perot ni..........................................ya allah..............................bukakanlah pintu hati 'dia' utk beli makanan aku yg jauh lebih penting drpd perhimpunan bersih tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post