//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Tuhan Tolong Fahamkan Mereka
Ahad, 29 April 2012 | 0 Magic (s)
Ya Allah ya Tuhanku,fahamkanlah mereka bahawa hati aku sedang bersedih oleh kerana perbuatan mereka itu............Ya Rabb,tolonglah bukakan hati mereka supaya tidak meneruskan perbuatan mereka itu.............Ya Rahman,Ya Rahim,tabahkanla hatiku apabila bersemuka dengan mereka................Ya Allah,berilah semangat kepadaku supaya aku dapat mengharungi segala tohmahan yang dihamburkan oleh mereka kepadaku.....................

 ni cerita pasal kawan-kawan sekelasku..............aku tak faham kenapa manusia zaman skarang suka sebarkan berita tentang orang lain secara besar-besaran..............cerita tu memang betul............ya,aku mengaku tentang perkara tu...........tapi,korang semua tau kan yang mengumpat tentang perkara orang lain secara belakang2 dosanya besar.......................KORANG SEMUA TAHU TU KAN????????????????????????????

aku taulah aku ni taklah alim sgt,tapi cuba berusaha utk jadi alim!jgnlah korang sume buat aku  mcm ni!boleh jadi gila aku kalau macam ni tau tak?????!!!!!!!!!!kalau korang berada kat tempat aku,mesti korang akan merasai perkara yang sama!!!!!!!!!!!!!!!!tapi aku elah berjanji pada diri aku supaya sentiasa senyum walaupun dalam hati ni hanya Dia shaja yang tau............semoga Allah bukakan pintu hati korang supaya menjadi orang yang tak suka sakitkan hati orang..............


dosa yang korang selalu buat tu tak ada faedahnya.................malah,boleh memasukkan krang ke dalam neraka tau tak??????????????aku takkan maafkan korang kalau korang sendiri tak mintak maaf kat aku......................tunggulah sampai hati aku terbuka untuk maafkan korang......................Insya-Alah...........






p/s : lagu utk korang yang suka ejek aku tu!!!!!!!!!!!!!

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post