//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Muka Buku
Jumaat, 21 September 2012 | 0 Magic (s)
Seperti yg korang tahu,ramai kanak-kanak riang ribena zaman sekarang ni dah maju....dah ada facebook...aku le tu....hehehe.....facebook kan banyak page-page lawak.....tapi sekarang ni aku tak nak citer pasal page kat facebook,tapi aku nak citer pasal post-post kawan aku yg aku dah copy :)
Ni dia :
1. 
Nak Keluar → Mak Tak Bagi → Pergi Dapur →
Buat Milo→ Cakap Dekat Mak →" HAK BERMAIN
HAK KAMI " → Kena Lempang ! *Masuk bilik,
nangis :(
2.
" ittew tark shomel larh " 
bunuh spesis ni sebelum ia bertelur dan membiak !
faham tuan !
3.
Bukan senang nak jadi senang,
Bukan susah nak jadi susah..
Selagi ada usaha, selagi tu ada
harapan untuk berjaya.. :-)
 4.
Iphone : Semalam I jatuh...sakit tau
Blackberry : Teruk ke?
Android : Lain kali,hati-hati
Nokia 3310 : Gedik jer..aku jatuh rilekssssssss jerr... 
5. 
"Kebijaksanaan menjanjikan kejayaan dan
kebahagiaan tetapi jika disalahgunakan akan
mewujudkan penderitaan."

Label: , ,

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post