//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
'Baju' dah tukar !
Ahad, 21 April 2013 | 0 Magic (s)
Alhamdulillah . Dah selesai edit blog :D Cantik tak ? Hewhew ... kitew skarang darh pakai blogskin .. ( tetibe cakap alien ) aku still pakai template simple tapi buat masa sekarang aku guna blogskin .... you know , aku dapat blogskin ni kat http://www.blogskins.com/ ... warghhh cantik-cantik comel-comel sume ... ambil masa lama jugaklah nak pilih sebab sumenye cantik-cantik >.<

Walaupun aku tau blogskin yang aku tengah pakai ni ramai giler orang dah guna , tapi adakah ku mengisahi tentangnya pun ? Malu ke tak gua still tak kisah :D Berbeza gila kot dengan template yang aku edit sendiri tu ..... 10x kali ganda cantiknya . and still pink ! hikhok :D .. aku asyik bertanya diri sendiri ' kenapa kau tak ambik je dari awal ? dahla tak perlu edit banyak-banyak ,cantik plak tu ' haih -.-



dulu gini .



sekarang gini pulak jadinye .


ok bye assalamualaikum .




Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post