//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Alhamdulillah for everything :D
Jumaat, 5 April 2013 | 0 Magic (s)
Terima kasih ya Allah. Sungguh ku bersyukur padaMu. Tiada ungkapan lain selain "Alhamdulillah"

Akhirnya , aku berjaya mendapat no. 2 dalam pertandingan hafazan utk Amal Islami :DDDDD Aku target no.3 but rezeki yang Allah bagi terlebih pulak , so dapatlah no.2 ;) Serious , sepanjang 5 tahun aku masuk pertandingan2 dlm Amal Islami nih , tak pernah dpt apa2 no. , SERIOUS ! Tahun ni pulak dapat ... no.2 pulak tu ! Hikhok alhamdulillah :D So , disebabkan aku dapat no.2 , aku dapat masuk peringkat daerah !!!!!! nnti 20 april nnti bertanding , tapi satu latihan pun aku tak buat .... wahahaah ;D

tu baru 1 cerita , byk lagi citer nih sepanjang aku tak update blog .. huh time aku tak bukak blog , byk pulak cerita , time aku bukak blog , satu pun tarak ... haih =.= anyway , Adalah satu hari nih , ada pemilihan badminton , so aku pergi lah ... tanpa diduga tanpa disangka , aku terpilih .... pastu cikgu Amri terangkanlah pasal latihan and so on . And pasal latihan cikgu kata cikgu buat setiap hari Sabtu ngan Ahad pagi and petang . What ?? Aku terkejut time tu , Ya Allah , camne aku nak gi latihan nih ??? rumah aku dahla jauh sejauh-jauh jauh jauhnya pastu cikgu suruh pagi dan petang ???? Aku termangu . So , citernya aku langsung tak pergi latihan dan terus tarik diri .

Senang citer .

Takdelah nak nyusahkan ayah aku .

Lantaklah ini semua poyo .

Aku dah berharap yang aku dapat menang pertandingan badminton . But , ginilah jadinya . Tetapi , rezeki sekali lagi menyebelahi aku ( alhamdulillah ) ... cikgu Azliza pilih aku masuk pertandingan Spelling . Apo lagi sukeler guweee hikhok :D Anything asalkan markah kokurikulum aku banyak . Anything and everything , Insya Allah . Aku dah dapat surat and pertandingan tu will be held on 8th April which is on Monday . ecewahh konon speaking =.= but again , i've done nothing -.-'

still boleh blogging padahal ertandingan dah nak dekat .

still boleh bermukabuku padahal pertandingan dah nak dekat .

still boleh relax and chillax padahal pertandingan dah nak dekat .

and so on .

and still ini semua pppppoyo .

babai and assalamualaikum ;)




Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post