//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kehilangan.............
Sabtu, 23 Jun 2012 | 0 Magic (s)
 Assalamualaikum Pembuka Bicara :)


hmmmm.......citer ni sebenarnya dah lama......tapi....melihatkan bulan puasa dan hari raya dah dekat,aku teringat seseorang.......seseorang yg telah menjagaku bagai menatang minyak yang penuh.........walaupun sebenarnya aku ngan dia takda sebarang hubungan ngan die pon,tapi aku sayang kat die sgt2.........tapi Allah lebih sygkan die drpd aku......Allah benar2 sygkan die :)........aku tak igat tarikh die bila tapi yg aku tau arwah meninggal masa aku darjah 4 dan arwah meninggal dunia lepas hari raya aidilfitri dan lepas arwah dpt cucu kedua :)..........bertuah arwah kan????arwah dpt rasa nikmat cucu sebelum dia meninggal............by the way,arwah yang aku ceritakan sekarang ni ialah penjaga/pengasuh aku......arwah jaga aku sejak aku baby lagi :) hehe.........yang malunya masa arwah meninggal tu aku menangis tereasak-esak.............malu ngan sume org sebab org meninggalkan tak boleh meratap/meraung dan sebagainya.....................tapi nak wat camne,sedih sgt..........dah mase tuh aku mentah lagi.............manelah tau sume tu ken????????????hmmmmmm.............dan yang paling menyentuh hati tentang perkara tu ialah...........pasal hari raya................selalunya tahun2 sebelum ni,arwah selalu buatkan aku baju raya............free pulak tu :)............walaupon arwah macam sakit,tapi arwah tetap gagahkan diri buatkan baju raya tu utk aku :) baik kan arwah???dan,mak aku selalu order kuih raya drpd arwah.........kuih raya arwah,mmg sedap!!!!!tapi,tahun ni (darjah lima sekarang ni),siapa nak buat baju raya ngan kuih raya utk aku? :'( siapa nak masakkan utk aku? :'( siapa yg nak bawak aku pegi mc donald kalau aku dpt no.1 dlm kelas? :'( siapa yg nak bawak aku jalan2 dekat kajang? :'( dan siapa yg nak....................segalanya lah.....hmmmmmmm.......

Label: ,

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post