//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kecelaruan Perasaan
Ahad, 11 November 2012 | 0 Magic (s)
soli , soli dan soli sebab dah setahun tak hapdet blog ( tipu je taw :P ) . Anyway,memandangkan title post pon dah fancy giler,aku nak bercerita tentang hari last di sekolah Sk Jalan Bandar Baru Bangi,Selangor Darul Ehsan yg amat kucinta dan sayang serta yg amat kusanjungi setiap saat dan minit .

Yelah...siapa yg tak sedih bila dah nak berpisah dengan kawan-kawan serta guru-guru kan ?? Ya,ya...Aku tahu semua orang sedih ... aku pun turut berharap agar guru BM dan math aku adalah Pn. Norazila ... kerana jasanya , aku dapat 97 % dalam peperiksaan Penulisan !! Praise to Allah ... serious aku ckp , aku sebelum ni , tak pernah dalam sepanjang tahap 2 ni ( rasanyalah ) aku dpt 95 % ke atas...terima kasih kepada Pn. Norazila atas jasamu yg tidak terkira :)

tapi yg aku tahu , yg hanya murid-murid fikirkan adalah tentang cuti sekolah... Sama dengan aku hikhok :P
Yelah , lepas penat belajar , mesti nak cutikan ?? nak rest2 , tgk TV , tak perlu buat kerja sekolah , tak perlu ulang kaji and everything about school and study !

Tapi dalam masa yang sama pulak,aku rasa takut sebab tahun depan adalah tahun 2012 merangkap tahun yg amat scary dan menakutkan ( bkn ke sama tu?? ) sebab tahun depan UPSR !!!! Aku takut aku over confident sebab ramai yg kata UPSR ni senang like a piece of cake atau lebih dikenali sebagai seperti sepotong kek . Last-last, dapat 5D .. hambek kauuuu .. menyesal samapi menangis air mata darah pun , takkan dpt ulang balik punya...

Anyway , aku nak ucapkan kepada semua murid-murid dan juga guru-guru serta mokcik dan pokcik cleaner dan tidak juga dilupakan kepada kerani pejabat sekolah , selamat bercuti sekolah !! Kepada mokcik dan pokcik kantin , terima kasih kerana memberikan makanan yg sgt sedap ( lah sgt !! ) . Juga kepada kawan - kawan kerana layan aku dengan baik dan mesra . Maafkan salah dan silap yg telah dilakukan sepanjang tahun . Sekali lagi , terima kasih dan semoga Allah merahmatimu sentiasa ! :)

p/s : Goodbye 2012 , goodbye year 5 ,
       Hello 2013 , hello year 6 .


Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post