//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
I've got my blog back !! Alhamdulillah ♥
Sabtu, 15 Jun 2013 | 0 Magic (s)
Warghhhhh ... Pagi tadi , aku nak tambah widget sikit kat blog aku ni .. Maklumlah , menjadi blogskinner mestilah bersabar ... Cantik memang cantik . Tapi nak menjaga memang pening .. code dahla berterabur , susah nak cari -.- Pastu masa aku dah siap letak widget tu , ikut tutorial satu blog ni , aku pon save lah .

Bila aku refresh je blog aku , aku tengok blog aku dah tunggang terbalik . Aku pelik , aku ubah sikit je tadi . Acanne boleh menjadi begini wahai sayangku , blog ? Aku pun tgk balik code-code yang aku letak kat template tu . Takde apa pon . Pastu , aku beggar-beggar sikit ikut apa yang aku tahu . Then , nothing happened .

Aku kelu , kaku , otak aku blank , terkezut beruk . What ?? Aku dah edit cantik-cantik , lama plak tu masa aku ambik nak siapkan blog ni . Last-last jadi macam ni . Aku try balik berjam-jam , mungkin Mozilla rosak kut .. So aku bukak kat Google Chrome . Guess what ? Nothing happened , again =,='. Aku geram , pegi kat blogskins .com . Aku copy balik code  blogskin asal aku pastu edit balik macam blog aku dulu .

Dari pagi sampailah ke malam , baru siap . Siryesly , memang sakit hati . Just benda kecik , boleh hancur satu blog kesayangan ucuk-ucuk aku ni ;) Itu yang dinamakan akibat nila setitik , rosak susu sebelanga . Haha . K bye , aku dah penat hadap blog . Assalamualaikum .

p/s : Ni post ke-4 aku untuk hari ni . Marathon ? Haha ;)

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post