//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Subhanallah...........Azab Ya Allah!
Jumaat, 29 Jun 2012 | 0 Magic (s)
 Assalamualaikum Pembuka Bicara :)


Subhanallah..........sakit Ya Allah!!!!!!!!menyesal aku minum air panas tuh........citernye sebenarnya mcm ni........

(Flashback......secara laju...........hinggalahhhhhhhhh)

Le me : Adoi......haus la pulak........nak minum air lah kat dapur.......... (jalan......tup tap tup tap )

Le Me : ish........air sejuk dah abis...........lupa nak refill balik.......minum air cerek je la.....

Le me : panas ke tak air ni??????mesti tak ni.........suam2 air milo je aku rase.........

Bile je aku minum air tuh,tibe2 aku rasa mcm ada bara dalam mulut aku......dengan muka yg berkerut-kerut,aku pon terpaksa minum jugak air panas tuh..............dalam hati aku, 'baik punya air......tak bagitau plak yg die panas............atoyaiiiiiiii'

'Pandai' ken aku????????salah kan air pulok................Azab2...................tulah balasan kpd org yg main hentam kromo je ken??????hehehe :D

p/s : kesian kat aku......huk huk :'(

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post