//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Tak Sehebat Dari Yang Lain
Isnin, 2 Julai 2012 | 0 Magic (s)
 Assalamualaikum  Pembuka Bicara :)

Ohhhhhhsemnya blog kak Fatin Liyana tuh........Ya,memang aku mengaku aku punye blog lagi teruk drpd dia........( merendah diri kott :D ) almaklumlah,blog kak Fatin kan  dah lama buat...........since 2009 lagi........memei ar gue kalah kennnnnnnn :)............by the way,nak citer sikit pasal blog die............my conclusion is :

Blog http://honeykoyuki.blogspot.com/ (kak Fatin) tuh simple je kott.........dia punya hiasan pun simple2 je........template pun apatah lagi.........tapi blog hits dia,perghhhhhhhhhh..........12,275,269 orang yang baca kott...........haa......aku siap hafal lagi taw #tipu sejaaaaa.....copy and paste sudaa maaa# hahaha............aku punya blog........jgn ckpla...........hiasan byk,template warma-warni,tapi........hatoyai.......sikit je orang baca..........bilangan orang yang follow jgn berbicara lahhhh.........


Tapi,bagi budak-budak mentah macam aku nih,manalah tahu pasal blog ni..........yg tahu hias blog je.............muehehehehehehe........ :D....tapi dah rezeki menyebelahi dia,nak buat macam mana kennnnnnnn......Insya-Allah,entah-entah nanti aku jadi pelapis blogger ohsemm macam dia ke..............manalah tau kennn... (pelapislah sgtt....kuih lapis adelahhhhhh yop! )

Korang sume,tolong-tolonglah aku ni........ tolong follow ke,ape ke..........ni tidak......( sedap-sedap hati je marah-marah orang..........biasalah...budak baik kennnnnnnn :P )

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post