//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Manusia.....
Khamis, 9 Ogos 2012 | 0 Magic (s)



aku tak taulah....kenapa orang zaman sekarang suka merendahkan orang lain?????wajib ke????sunat ke????berdosa lagi adalah....tapi tetap jugak buat.....semua orang tak suka diri diorang direndah-rendahkan macam kura-kura.....semua orang tak suka diri diorang dipandang sinis...dan ada satu enyakit mulut yang aku nak katakan kat post ni ialah penyakit suka mencaci,menghina dan memaki orang lain.memang penyakit mulut yg paling terrible dan paling aku benci sekali..biar siapa yang suka mencarut tu baca aku punya post ni jelas2 sikit...that's why aku buat huruf besar gedabak....biar orang tu terasa sikit....kalau korang tanya aku,setiap minggu 5-6 kali aku kena 'bodoh' tau tak???aku senyum je.....takde nye aku nak marah...tapi kali ni kesabaran aku dah betul2 lebih dari hadnya....dah banjir dan..dan tak boleh ditampung lagi....susah hidup dengan manusia macam ni.....rasa macam nak nangis nnti malu plak....tapi kalau marah balik pun malu jugak......dah nasib badan......nak buat macam mana.....kenalah tahan sampai aku bebas macam burung ygboleh terbang ke mana sahaja yg dia nak.......tapi perlu dicaci- maki okeyy....
kesimpulannya......tolonglah jaga hati dan percakapan...supaya orang tak benci kita dan Allah pun tak benci kita....daripada kita tambah dosa kita yg macam pepasir kat pantai tu (banyak) dengan mencarut,baik kita diam,diam diam dan sabar..sedikit sebanyak takdelah kita ni tambah,tambah dan terus tambah dosa kita ni yek =] salam peace no war ^_^ V

Label: ,

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post