//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Ya Allah......Aku Takut !
Jumaat, 3 Ogos 2012 | 0 Magic (s)



aku tak tahu kenapa markah sains aku menurun dgn mendadak.....dan,kemungkinan aku akan dpt B dalam paper Science.......tu yg aku risaukan sekarang........kalau aku tak dpt 5A,that's mean yg aku tak kan dpt no.1 disebakan oleh satu perkara iaitu si Penyibuk...

Si Penyibuk yg aku maksudkan ialah Syauqie.......dia ni pendek je orangnye tapi otak bagus.........tapi aku telah mengisytiharkan perang terhadap dia.....( acece...perangla sgt ) maksudnya,dia adalah musuh paling terkuat aku......kalau dia dpt 5A.....maka tamatlah riwayat hidup aku.....memang habislah aku...

aku sebenarnya malu sgt2.....aku memang malu kalau dpt kedudukan dlm kelas selain no.1........bkn nak ckp yg aku ni poyo,cuma aku rasa malu lah sebab kalah dgn si Penyibuk tu...kalau korang kat tempat aku,mesti korang akan rasa yg sama........maybe......

aku takut kalau kena perli or something dgn kawan2 aku.....aku betul2 malu..........kalau aku dpt undurkan masa,aku nak je wat betul2.....betul aku ckp.....tapi,nak buat macam mana.......past is past.....nak je aku jerit kuat2.......aku nak ckp yg aku ni bodoh.........bodoh sebab cuai......cuai!!!!!!!!!!

tapi,aku tahu,setiap yg berlaku asti ada hikmahnya......apa hikmahnya.....tunggu~

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post