//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Why ??
Ahad, 11 November 2012 | 0 Magic (s)
Ya Allah...aku ni tak attractive ke ?? aku ni entah pape ke ??? serious aku cakap , aku tgh lonely sekarang ni ... tak de pun orang nak layan aku kat Facebook .. rasa macam tunggul je .. tak kiralah berapa banyak aku share post mahupun post status ...aku tetap macam tiang yang tak dihiraukan orang ...

Ya,ya .. aku mengaku ... aku tak berapa nak suka like status orang ... comment apatah lagi... bukan apa .. aku ni jenis yang hanya like status yang benar-benar memberi manfaat ataupun yang menarik perhatian je .. atau lebih senang dikenali sebagai orang yg bkn kaki like ..

Tu baru kat Facebook... kat sekolah jgn cerita ... aku ni kira bkn orang yang popular ... aku tgk kawan aku semua dikenali oleh kakak-kakak dan abang-abang darjah 6 mahupun adik-adik tahun 4 ... aku pernah terfikir semua ni dan mengadu dekat kakak aku ... kakak aku kata , biar tak popular...dan tak perlu pun jadi popular ... jadi aku tidak lagi hiraukan tentang ketidakpopularan aku dan teruskan hidup .. dengan berpegang pada kata , 'Life must go on' ....


Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post