//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Kau Sahabat Kau Teman
Khamis, 9 Ogos 2012 | 0 Magic (s)





aku ada sorang kawan baik..tapi dia dah pindah masa darjah 2....so sad....dia kawan baik aku selama 2 tahun...dia adalah kawan paling baik pernah aku ada.....kalah kawan2 baik aku sekarang.....nama dia Izzatul Husna....dengar nama pun dah sejuk je hati...hehe.......tu belum perangai dia lagi........Ya Allah..........memang bagus....dahlah akhlak baik,pandai....segala-galanya ada....bagi aku dialah kawan aku paling perfect.....aku harap bila dia terjumpa blog ni,dia akan terjumpa post ni......

Wahai temanku yang kini berada di Jelebu,kau teman dikala aku berduka walau kau tiada dan tak pernah luput dari ingatan.......walau pun kau sekarang hilang dari pandangan sejak 3 tahun yg lalu,tapi takde siapa pernah dpt jadi pengganti kau....never and ever........Insya-Allah...bagi menghapus kekecewaan dan kerinduan,aku sertakan puisi buatmu :

Hari ini ia pergiMembawa pesan dari ilahi
Apakah sahabat telah mati?
Tidak! Hanya tikus yang mati
Mereka telah teracuni
Jagung hijau milik petani
Menggenggam janji
Seperti menggenggam mawar berduri
Apakah kau tahu arti sahabat sejati?
Sahabat bak burung merpati
Selalu bersama dalam keluarga inti
Selalu berbagi saat jagung berlari
Meskipun dia pergi, kelak pasti kembali


                                                                               
masih lagi aku ingat....Haiqal (kawan sekelas kitaorang masa darjah 2 ) pernah cakap yg kitaorang ni lesbian sebab terlalu rapat.....pegang2 tanganlah.....haha....tapi kitaorang rileks je.....tak ada apa2 yg nak ditakutkan...kitaorang ni macam belangkas lah....pergi sana bersama,pergi situ bersama........hehe.....tulah namanya sahabat sejati....kitaorang pu jarang2 lah gaduh...tengoklah,betapa rapatnya kitaorang suatu masa dulu.....

tapi tu dulu.......sekarang hanya tinggal kenangan terindah yg terpahat selama-lamanya....Insya-Allah......semoga kau kat sana bahagia.....dan happy2 selalu ^_^ .....Insya-Allah.......Salam sayang buatmu :

Izzatul Husna bt. Ruslan








                                                                                                       

Label: ,

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post