//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Lelaki.......hampehh
Jumaat, 10 Ogos 2012 | 0 Magic (s)
Jiwa,hati dan jantung terasa macam disepak2 hari ni....... jiwa aku selalu tak tenteram oleh kerana lelaki.....

sudah terang lagi bersuluh,Nabi Muhammad s.a.w dah berpesan supaya kaum lelaki berlaku baik terhadap kaum wanita.....tapi??????!!!!!!! lelaki zaman sekarang macam hampas kelapa...tak berguna jadi lelaki.....kat sekolah agama pulak tu,diorang dahlah main2 masa belajar,pastu nak kacau budak perempuan pulak....kalau pandai takpelah....ni tak!!!!!!! lain kali,cermin diri tu sikit........nak ejek2 orang lah.....ape lah...

aku asyik kena ejek je dengan budak2 lelaki kat kelas 5 Abu Bakar tu.....nak aku sebut nama ke???takyah la =.= ......ejek Wazif lah,apelah.......aku ngan dia bukan ada apa2 pon....dan yang aku paling bengang sekali dengan kau,Daniel.......selalu orang cakap.....kawan jadi lawan...........tulah kita sekarang....aku tak kacau kau,tak ejek kau,yg kau2 jadi macam diorang tu apahal???????erghhhhhh.....

lelaki2....kalaulah kaum lelaki tak ada atas muka bui Allah ni.........mesti tak de kes maksiat,ejek mengejek dan sebagainya........just go away from my life!!!!!!!........jgn sampai aku lebih dari tahap bersabar!!!!!jgn sesekali..........biasanya perempuan2 zaman sekarang memerlukan lelaki sebagai teman hidup........tapi aku tak......mulai sekarang,aku tak perlukan lagi lelaki dlm hidup!!!!!never!!!!!!!!

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post