//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Cuti Sekolah Aku .
Ahad, 18 November 2012 | 0 Magic (s)
Dah dekat 2 minggu sekolah aku tutup which means cuti sekolah ;) Ya,ya ... aku akui yang cuti sekolah kali ni membosankan ... tapi untuk permulaan memang begitu kan ..... Aku hanya habiskan cuti sekolah ni dengan main komputer je ... nok main PS3 , tak de pulak ... nok main Kinect , tak de jugak .... nok tgk TV , citer tak de yang best ... hanya komputer jadi peneman hidup tatkala dilamun rasa bosan (ecewah ayat...)

Apa yang aku buat dengan komputer :


  • Kadang-kadang main games
  • Kadang-kadang renovate blog 
  • Kadang-kadang tengok Running Man (cerita Korea)
  • Kadang-kadang termenung depan monitor .
Setiap hari sama je rutin harian aku ... macam dah jadi makanan ruji aku dah ... Yelah , nak buat apa lagi selain berkepit dengan komputer 23+1 jam ... Tulah , masa sekolah , tertungu-tunggu cuti sekolah ..... Time cuti sekolah pulak , sibuk nak jadi rajin pergi sekolah .... Hatoiyai ... Pelik-pelik ...





Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post