//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Aku dah berubah !
Ahad, 11 November 2012 | 0 Magic (s)
Apa perubahan yang berlaku terhadap diri aku :

  1. Dulu aku anti warna pink , sekarang peminat no.1 warna pink ! Kau dah berubah Aina !
  2. Dulu aku tak berapa suka dengan cerita-cerita kartun , sekarang lain pulak ... Kau dah berubah Aina !
  3. Dulu aku suka nyanyi lagu Korea , sekarang suka lagu omputih pulak .. Kau dah berubah Aina !
  4. Dulu aku selalu siapkan kerja Seni , sekarang pemalas pulak jadinya ...  Kau dah berubah Aina !
  5. Dulu aku tak cepat terasa , sekarang jadi sensitif pulaknya .. Kau dah berubah Aina !
  6. Dulu aku tak berapa nak concentrate sgt dengan blog aku nih , sekarang setiap masa asyik nak visit blog sendiri sehinggakan aku sendiri yang menaikkan blog hits oleh kerana asyik visit blog sendiri je hikhik >.<  .. Kau dah berubah Aina !

Moral of the story : People can change .

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post