//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
TKC , Wait For Me !!!!!!!
Sabtu, 29 Disember 2012 | 0 Magic (s)
woahhhhhhh , tak sabar nak masuk TKC ... TKC adalah singkatan bagi Tunku Kurshiah College . Tak sabar yang amattttttttt , haha XD .... In Shaa Allah , aku akan belajar bersungguh-sungguh bagi memburu 5A  dalam UPSR ! #ihopethatdreamwillcometrue

ahhh , broken english i don't care :P aku sebenarnya memula nak masuk MRSM . But , semenjak TKC dah pindah ke Nilai , dekat pulak tu dengan rumah aku . Dalam 40 minit gitu lah . MRSM pulak tu jauhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat , apa lagi , beralih ke TKC lah . Haha XD . ayah aku kata diberi nama ' Kolej ' sebab ni adalah sekolah berasrama penuh no. 1 di Malaysia ! so , nama pun jadi khas lah .

Ayah aku pun yang bagitau TKC nak pindah Nilai pada 1 Januari 2013 nih . Pastu , ayah aku cakap , " nnti bila form 1 , masuk TKC nih . Dekat sikit tiap minggu boleh lawat " ecewahhhhhhh , tiap minggu engkoooooooooooo . haha XD . ngada nye aku . Almaklumlah , baru tingkatan 1 , kenalah dibimbing dahulu :P

BTW , tadi my family and I pegilah ke bandar Enstek dimana terletaknya TKC . Masya Allah ! Cantik bebenor . baru kan , memanglah . But , serious , sangat-sangat cantik ! dewan dia besar betul ! air-cond kot . mesti sejuk je . haha ... padang dia luasssssssssss sangat :') . shuke-shuke :P

Aku mesti tetapkan semangat ! tak lupa jugak sentiasa berusaha ~ Fighting , bak kata orang Korea . Kepada korang yang tengah baca nih , doakan aku please ! hehe .... ~

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post