//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Cemburu Membawa Padah
Isnin, 3 Disember 2012 | 0 Magic (s)
Aishh ... jelesnya tengok blog orang lain .... cantik belaka .... tak macam kita ._. buruk je.... yelah , baru umur 11 tahun ... mana tahu nak guna GIMP , donwload font bagai ... tau guna Picmonkey je untuk edit header je ... freebies header pun ambik kat pokcik Google je ... tapi  aku nih terlalu nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat dapatkan header yang cantik , kiut miut .... aku download Photoscape senyap-senyap tanpa pengetahuan sesiapa ... dan aku tak tahu kesan yang bakal berlaku ....

dah la download tak berjaya , virus pulak yang dapat .... macam - macam benda keluar ... desktop yang aku   guna untuk buat segala benda ni dah scan macam- macam benda ... tu aku tak takut sangat ... yang paling nightmare nye , desktop ni bukan aku punya ... kakak aku yang punya ... dia tgh belajar kat UTM Skudai ... jadi dia tinggalkan komputer ni kat rumah ... bulan 12 ni dia balik rumah ... so , kalau dia tahu pasal virus-virus ni terutama sekali dia tahu yang komputer ni lembab pasal semua nih .... matilah aku ... dah la dia tu , kalau marah macam monster ...

memangla boleh baiki , tapi duitnya mana ??? nak guna duit siapa ?? kalau guna duit mak aku , memei dia tak bagi lah kann sebab aku yang gatal tangan sangat hancurkan komputer nih .... duit aku dah habis dah beli macam- macam ... aku redha jela kena maki hamun pun .. biar muka tembok sikit .... alah , kakak aku balik pun bukan lama pun dia duduk umah ni ..... dalam 2 minggu camtu ...

Moral of the story : Tunggu bila besar , dah ada laptop sendiri , barulah boleh buat macam-macam ... baru 11 tahun nak ngada-ngada hancurkan komputer orang lain . Padanlah muka saya =.=' .

Label:

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post