//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Alaa Nak Cutii !!
Selasa, 25 Jun 2013 | 0 Magic (s)


cutenye Rosmah ...  hahahaha :P

Semalam , iaitu hari Isnin kan cuti sebab jerebu . Aku amat berterima kasih kepada jerebu kerana memberikan peluang untuk aku tak pergi sekolah sehari lagi lepas Ahad . Well , best memang best tapi bahaya . Bhahaha :P Kesian kat orang yang duduk kat Johor , jerebu teruk . Tapi still dapat cuti kannn bolehla mengubat hati yang luka serta mata yang pedih > < kena jerebu .

Tapi ku sangkakan panas hingga ke petang , rupa-rupanya salji di tengah hari . Malam isnin tu aku hengat esoknya cuti lagi sebab ayah aku terdengar kat radio sekolah kat Selangor sambung cuti . Last-last tengok kat laman web PPD , esoknya seluruh sekolah kat Hulu Langat kena sekolah .. Yang tak boleh belah , sekolah kat Hulu Langat je yang kena sekolah pulak tu  .. Ni memang nak sabotaj aku lani XD Waaaargghhh  aku dah la tak siap kerja lagi , gosok baju pun belum :3 Hahaha aku saman radio sebab tipu ! See you in court :3

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post