//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Bagaimana Oh kenapa ? T^T
Sabtu, 19 Oktober 2013 | 0 Magic (s)
Hmm kurang dari sebulan zaman sekolah rendah aku nak berakhir :( Kenapa masa begitu cepat berlalu ? Oh masa , kenapa kau ni cepat sangat berlalu ? Pasai pa nak cepat sangat ? Nak pi mana ? Huwaaaa T^T .. Tetibe ada satu suara berkata " pahal tanya aku plak ? " Ehh ? Hahaha .

Hmm takde apa nak tulis sebenarnya .. Cuma perasaan aku bercampur-baur . Sedih , Tak sabar , macam-macam la . Sedih sebab lepas ni tak dapat jumpa dah cikgu dari darjah 1 sampai darjah 6  , kawan - kawan aku especially Nadhira , Nabilah , Emy , Maathirah , Asyiqin , Intan , Nik , Adani , Azlin , Hanis , Diana , Abe , dan semua classmates 6 Cekal dan 6 Abu Bakar , Wazif * erkk ? :P  hahaha , makcik cleaner sekolah , makcik kantin , pak guard dan semua warga sekolah selama 6 tahun aku jadi pelajar SK Jalan Enam .

Kawan-kawan aku la yang teman aku dari aku pandai tulis ABC sampai la dah dapat result UPSR pun . Siryes lama , 6 tahun kan T^T Siapa tak sedih kena tinggalkan tempat yang tiap-tiap hari kita pergi , tiap-hari kita hadap , tiap-tiap hari kita gelak , tiap-tiap hari kita belajar , kan ? Lepas ni mungkin susah nak jumpa , maklumlah , ada yang masuk asrama , ikut haluan masing-masing . Bertuahla kalau dapat sekolah menengah yang sama . Tapi kalau tak ? Hmmm T^T 

Insyaallah , aku takkan lupakan kawan-kawan aku dan especially cikgu-cikgu sama ada yang mengajar atau tak , yang selalu marah aku atau tak , yang selalu puji aku atau tak , yang selalu karate aku atau tak , yang selalu hadap muka aku atau tak , arghh tak kiralah . Anak muridmu ini akan selalu menyayangimu dan mendoakan kesejahteraanmu, Insyaallah ! :")  *amboi ayatt hahaha 

Hmm macam yang aku cakap , aku pun rasa tak sabar . Tak sabar apa ? Tak sabar nak masuk asrama la kan . Hmm aku tak kisah dapat sekolah mana asalkan asrama . Tu je harapan aku :) Tak sabar nak dapat kawan baru , bagi aku kawan-kawan kat asrama tu kawan sejati .  Mungkin sebab nanti tidur ramai-ramai , sama-sama , belajar sama-sama , prep sama-sama , riadah sama-sama , outing sama-sama ,  even makan pun sama-sama :D Tu la yang mungkin ke arah kawan yang lebih rapat sebab segalanya bersama-sama :D

Tapi yang aku takutkan , result UPSR aku . Takut peperiksaan sebelum ni dapat keputusan cemerlang last2 UPSR dapat 4A1B . Subjek paling aku risaukan sekarang BM . Takut format karangan salah . BI pun aku takut gak . Tetiba soalan kata buat bla3 , aku tulis benda lain . Careless mistakes . Cuai . Tu paling seram . Doakan aku yang terbaik , eh ? :) Sekian , assalamualaikum kbaiii :3

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post