//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Saya dah bebas ~ Anda Pula ?? HAHAHA
Ahad, 15 September 2013 | 0 Magic (s)


Ok nampak sangat title tu ada bunyi jahat . Ok sori menyori dan bersori kpd mokcik-mokcik dan pokcik-pokcik mangsa SPM dan PMR . Ok , jawab soalan tu leklok ya . Baca doa sebelum buat exam . Kalau taktau apa jawapan sesuatu soalan tu , tarik nafas then selawat 3x pastu barulah exhale ya ( erkk macam pelik je bdk kecik nasihat orang yang lebih tua -.-' )

Berbalik kepada tajuk . Well , UPSR dah habis . Tinggal PSRA je . Kepada yang tak tahu binatang apalah PSRA ni , Psra ni adalah peperiksaan untuk sekolah-sekolah agama di Selangor . Sekali lagi , DI SELANGOR SAHAJA , ok . Tapi apa-apa persediaan pun saya tak buat lagi . Ok goodgirl haha ~

Lepas ni cadang nak main FB sampai pukul 3 , pastu main blog tanpa henti . Maklumlah , Bonda , my teacher , sekat kitorang jangan main FB sepanjang sebelum UPSR . Siap ugut lagi ~ Haha . But thank you cikgu , saya dah dapat kawal diri daripada facebook addiction disebabkan cikgulah :D Tapi impian saya musnah , sebab first day merdeka UPSR , Internet tiba-tiba balik kampung . Sekarang ni baru balik rumah . Sampai hati dia , bila orang perlukan dia , dia takde . Kejam , kejam sekali T.T

So , bila dah dapat tenet ni , menjerit habis-habisan . Main pon habis-habisan hahaha . Rasa macam nak bagitahu kat seluruh dunia yang saya dah boleh main FB !!!!! Setelah 7 bulan T.T Haha . BTW , Alhamdulillah dan syukur sangat kepada Yang Maha Pencipta sebab memberikan kelancaran dan menghindarkan saya daripada blank semasa periksa haritu . Dan memberikan saya ketenangan ketika menjawab dan sekarang ni saya berhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarap sangat yang Allah akan makbulkan doa saya agar dapat 5A :D Korang pun tolong doakan saya eh ? Tau tak , orang yang mendoakan orang lain , malaikat akan mendoakan orang yang mendoakan tu . Bukan ke best , didoakan malaikat ? Kan kan ~!

Akhir sekali , saya mendoakan agar Allah memberikan balasan baik kepada SPMmers dan PMRmers setimpal dengan usaha korang :D Takkanla Allah nak bagi 8A kat orang malas kan ? -.-' So , fighting dan usaha tangga kejayaan ~ Man jadda wajada dan maa'ssalamah wailalliqa ' !!!

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post