//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Upsr Tinggal 50 Hari ? Allah T.T
Isnin, 22 Julai 2013 | 0 Magic (s)
Saya terpaku tengok countdown UPSR kat sekolah saya . UPSR tinggal 50 hari ? Haiishh .. Saya sedar sekarang saya langsung tak bersedia . Siap boleh bukak FB , Blogger pulak tu . Solat sunat pun tak banyak . Tu pun kat sekolah je buat . Kerja sekolah kadang-kadang tak siap . Kenapa dengan saya ni ? Sejak kebelakangan ni jadi macam ni .

Nak kata stress , memang taklah . Nak kata dah takde semangat nak belajar , pun tak jugak . Tiap2 malam saya tidur . Ulangkaji jangan harap nak dibuat . What happenned to me ? Kalau dikira semula , tak campur saya makan , minum , buang air kecik beso , tidur dan apa2 lagi la , tak sampai 50 hari . Ulang suara , TAK SAMPAI 50 HARI !!! Arghh and now , sekarang saya sendiri tak rasa apa2 , insaf ke , sedar diri ke , nothing .

Allah sendiri kata dalam Al-quran yang Allah takkan mengubah nasib sesebuah kaum melainkan mereka yang mengubah diri mereka sendiri . Dan saya tetap dan masih tak insaf2 lagi . Haishh -.-"

p/s : PSRA pun saya tak sedia apa2 pun -.-"

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post