//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Eee geli :P
Sabtu, 20 Julai 2013 | 0 Magic (s)

Beza darjah 5 dengan darjah 6 . Dulu D5 perangai baik-baik je , macam malaikat . Serious . Sekali naik D6 , semua dah berubah perangai . Daripada pendiam , sekarang dah jadi orang yang paling bising dalam kelas . Daripada dulu baik sekarang jadi nakal . Saya lah tu XD Tapi sikit je eh , sikit je :P Haha mungkin lumrah kot ;)

Ustazah kat sekolah agama sendiri cakap kat kitorang " Dulu baik , sekarang dah darjah enam memang perangai macam ni eh ? " Kitorang terdiam sambil muka tersengih shy shy cat -.- And memang tak dinafikan , dah masuk darjah enam ni dah pandai minat minat suka suka dah ... Haha termasuklah saya -..- " Tapi bak kata orang , kalau minat jangan bagi tau orang tu . Tapi orang lain macam tau je saya suka si ehem-ehem tu , so ejek-ejek la . Jadi , si ehem-ehem tu tahulah . Saya still rilek brader brader rilek and still tak nak mengaku . Eleh lagi pun saya suka dia sikit je . Sebab dia baik dan alim mungkin -..-

Dahla , goli den haha . Bye Assalamualaikum -..-




Baik mohon cinta Allah . Bukan ke lebih manis , lagi manis daripada gula ;)

p/s : Facebook saya banyak gambar-gambar islamik dan motivasi yang saya tagkan daripada page-page yang saya like . So , daripada letak gambar-gambar retis Korea , baik korang letak gambar dakwah . Dapat pahala ;) Sekadar nasihat kepada blogger-blogger sekalian ok :)



Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post