//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Bukan Sekadar Cinta .
Rabu, 9 Oktober 2013 | 0 Magic (s)




Bila kita rasa sedih , sedih sangat ,
Bila kita rasa takde siapa nak sayang kita , rasa terpinggir ,
Bila rasa manusia ni kejam , selalu menyakitkan hati ,
Bila rasa kita dah tiada siapa kat dunia ini yang masih cinta , sayangkan kita ,
Ingatlah kepada mereka yang setia memberikan kita cinta .

Nabi Muhammad .
Para sahabat .

Ramai lagi .


Al-Quran itu ada .
Allah lagi lah .
Dia tetap cintakan kita , setinggi-tinggi cinta , melebihi cinta manusia lain terhadap kita , ambil kisah tentang kita walau serendah mana cinta kita terhadap-Nya .
Allah tak pilih kasih . Allah itu adil .

Hakikatnya Allah bagi ujian , tanda Allah cintakan kita .
Jangan salahkan Allah , malah dekatkan diri kepada-Nya .
Tulah tujuan Allah timpakan ujian .

Jangan bersedih  dan tetap bersyukur dengan nikmat Allah . 
Jangan asyik ungkit ujian yang Allah beri sampai tak tengok langsung nikmat berkali ganda yang Allah limpahkan kepada kita .

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post