//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Wanna Something Free ?
Selasa, 1 Oktober 2013 | 4 Magic (s)
Alhamdulillah dah selesai PSRA ~! Tolong doakan saya dapat mumtaz ye ? :) So , now i'm free ! *Err free lah sangat -.-' peperiksaan akhir tahun jangan dilupai * Alahh sibuk betullah :( baru nak bebas .. Hahaha btw , tak de banyak benda jadi kat sekolah saya pun . So , takde ceritalah XD Hahaha and i'm out of ideas -.-'

Anyway , sebenarnya saya nak buka tempahan cursor / header free :) Siryes free . Tapi mestila ada syaratnya . Dan syaratnya ialah :


  • Follow blog saya :)    * Wajib dan akan dicheck*


Just like that . Senang kan ? ;) Ni contoh header buatan saya :






Cute tak ? Hehe ;) Header transparent ye .

Ni pulak contoh cursor buatan saya :





Cursor saya pun saya buat sendiri :) Amacam ? Nak ? Kalau nak kena isi borang kat comment dulu :

Untuk cursor ~:

Tulis :

Warna tulisan :

Warna love :

Untuk header ~:

Tajuk :

Description : ( description tu yang macam 'my onlline diary' or 'ini blog saya' )

Image : Pilihan saya / Request ( suruh saya carikan gambar yang korang mintak macam cartoon ke , doodle               muslimah or apa2 je . Bagi warna gambar yang diminta sekali ) / Gambar sendiri ( kalau dah ada                   gambar sendiri , just bagi url dia ye )

Warna tema :

* warna tulisan akan mengikut warna tema ye .


Blogger Unknown berkata...

Annyeong! saye nk cursor bole ^^?


Tulis :INFINITE

Warna tulisan : kelabu (mcm yg awak buat)

Warna love :pink

:)

 
Blogger Nooraina Athirah Ramlee berkata...

Ni dia :)

http://4.bp.blogspot.com/-fBfbo9eDE2Q/Uk6pIMR3CPI/AAAAAAAABUU/I_KDJJ9Al24/s1600/jgfdkfvgik.png

 
Blogger Unknown berkata...

ook~~thnx!!!

 
Blogger Unknown berkata...

Nak tempah lagi ;)♥♥

Tajuk : Nadiah Ayun's Blog

Description : ( description tu yang macam 'my onlline diary' or 'ini blog saya' ): //ma bloq, ma story

Image : Pilihan saya / Request ( suruh saya carikan gambar yang korang mintak macam cartoon ke , doodle muslimah or apa2 je . Bagi warna gambar yang diminta sekali ) / Gambar sendiri ( kalau dah ada gambar sendiri , just bagi url dia ye ): http://files.softicons.com/download/food-drinks-icons/ice-cream-bars-icons-by-pinku/png/256/Strawberry.png

Warna tema : ijau

 

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post