//Little Sweet Girl


Holla!

1 2 3

My Baby Boo




Tinggalkan Jejak



Past Posts



Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Interview MRSM Alor Gajah .. Phewww
Isnin, 9 Disember 2013 | 1 Magic (s)
Hewhew sebenarnya bukan apa , takde cerita nak diceritakan sejak habis sekolah . Yelah , duduk rumah pun makan , tidur , main game , tgk TV , main fb . Macam tulah setiap hari .

Tapi pagi tadi aku pegi temuduga MRSM kat MRSM Alor Gajah . Start dari pukul 9:45 a.m sampai 12:45 tengah hari . Sampai je kat MRSM tu , aku ngan mak aku terus pecut pegi kat tempat pendaftaran . Mana tak nya , sampai pukul 9:40 . Lagi 5 minit nak start ! Lepas mendaftar , terus pegi kat satu dewan then berkumpul ikut kumpulan . Aku kumpulan I .

Pastu ada interview . Sorang-sorang ok . Hahaha aku lagi suka sorang2 daripada ramai-ramai . Nanti tershashul , jatuh saham . Hahaha dahla interview dalam English . Yelah kan , nama pun MRSM IGCSE . Hehe . Aku dahla tak lancar sangat English , perkataan senang pun tak ingat sebab terlalu nerbes dan takut . Dia tanya macam-macam la ;

Tell me about yourself .

What subject do you like mostly ?  

Ada banyak lagi soalan , tapi den lupo . Interview tu bukannya lama , 10 minit je . Lepas keluar dari bilik interview tu , terus gerak ke dewan . Dewan ujian UKKM . Ada 4 ujian ;


  • Keperibadian 
  • Mathematics
  • Science 
  • Comprehension 


Masa diberikan hanya 80 minit . Memula tu aku jawab smooth je . Senang la kiranya . Bolehla dikatakan camtu . Tetiba sangkut kat kertas Math . Aku ingat soalan dia macam soalan UPSR tau . Tapi dia selitkan sekali soalan IQ . Memang susah gila . Otak aku dah blank . Masa dah nak tamat . Aku main hentam jela . Hitamkan je mana yg kosong .

Aku keluar dari dewan tu dengan perasaan bebas , kecewa , menyesal , macam-macam la . Pastu terus balik Nilai . Camtulah cerita aku . Tettttt tamattt .

Anonymous Nurhani berkata...

ujian sains dan matematik dalam bahasa apa?

 

Catat Ulasan


Assalamualaikum and thanks for reading!


Newer Post
Older Post